Onze school is een school die bij ouders aanspreekt vanwege haar kleinschaligheid, rust en structuur. Naast de rustige, respectvolle en mooie omgeving bieden de leerkrachten onderwijs op maat en hebben zij veel aandacht voor het welzijn van de kinderen.

Papa van Aukje:
Klavertje Vier is een fijne school voor de kinderen. Door de kleinschaligheid leren kinderen al op jonge leeftijd zelfstandig werken wat een groot voordeel is voor het voortgezet onderwijs.

Mama van Ruben:
De school is steeds vernieuwend. We zijn heel tevreden over extra aandacht en hulpmiddelen bij dyslexie.

Mama van Ivan:
Voor de kinderen is het goed dat ze kijken wie er extra werk of hulp nodig heeft. Ze werken veel in groepjes en doen leuke activiteiten met de kinderen. De kerstmusical is ieder jaar top!

Papa van Arjan:
School is voor Arjan veel prettiger geworden. Hij heeft zijn eigen interesses weer ontdekt.

Mama van Isa:
Fijn dat er nog steeds een basisschool in Eys is en ook blijft. Een kleine school met veel aandacht voor de leerlingen.