oudervereniging

Op onze school is een oudervereniging actief. De oudervereniging heeft als doelstelling om naast het reguliere schoolprogramma allerlei leuke activiteiten te organiseren voor de kinderen van onze school. U kunt hierbij denken aan een najaarsactiviteit, sinterklaasviering, kerstviering, carnavalsviering, paasactiviteit, voorjaarsactiviteit en een leuke afsluiting van het schooljaar. Men is lid van de oudervereniging zolang het kind de basisschool bezoekt. Wanneer het kind de school verlaat, eindigt automatisch het lidmaatschap. Jaarlijks vindt er een algemene ledenvergadering plaats.

Het bestuur wordt op dit moment gevormd door een groep van 9 enthousiaste ouders.
- Voorzitter: Manon Crutzen
- Penningmeester: Desiree van Houtem
- Secretaris: Ryanne Winthaegen
Overige leden: Raquel Velter, Alette Sluijsmans, Sandra van Laar, Bjorn Bormans, Niels Smeets en Ruud Wetzels.

Vragen of opmerkingen kunt u mailen naar ovklavertjevier@outlook.com